Beurzen
De vernieuwde Sign & Print Expo die plaatsvond op 26, 27 en 28 maart plaats in Evenementenhal Gorinchem, heeft 9.045 bezoekers getrokken. Van dat aantal kwamen ruim 1.200 bezoekers uit België. Organisator Easyfairs kondigde meteen ook een Sign & Print Festival in 2020 aan.
“In een wereld vol creativiteit en innovatie waren wij voor dit prachtige event op zoek naar een vernieuwingsslag om de bezoeker te inspireren op het gebied van onderscheidende, creatieve en heldere boodschappen”, aldus Irma de Hoon, Group Event Director van organisator Easyfairs. “De uitdaging lag hem vooral in het neerzetten van een inspirerend event dat de focus legt op kwaliteit, creativiteit en het vinden van de dialoog. Dit is wat we voor ogen hadden en de uitwerking ervan is er een waar wij allen alleen maar van durfden te dromen”.
In het Expo Theater brachten sprekers nieuwe ideeën voor het voetlicht en in de Adobe meet-up room vonden er interactieve workshops plaats die betrekking hadden op de verschillende tools die Adobe beschikbaar stelt voor de creatieve industrie. Zintuigmarketing expert Annemarie Kleve gaf bij de Voelwand uitleg over de meest unieke printmogelijkheden die hedendaags in gebruik zijn.
De social media kanalen zullen vanaf heden de community vormen waarbij de bezoeker het gehele jaar door op de hoogte wordt gehouden van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van grafimedia en visuele communicatie.
Easyfairs organiseert in het tussenjaar van Sign & Print Expo een Sign & Print Festival. Het festival zal volledig in het teken staan van kennisoverdracht, workshops en beleving. De toepasbaarheid van visuele communicatie, creatieve ontwikkelingen en efficiënte applicaties vormen de basis voor dit tweedaagse event. Tijdens het festival wordt de beursvloer opgedeeld in een aantal actuele thema’s, waar dagelijks kennissessies en workshops plaatsvinden.
Het Sign & Print Festival zal plaatsvinden op 11 en 12 maart 2020.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.