Congressen
Het Veluws Bureau voor Toerisme (VBT) en het Regionaal Bureau voor Toerisme Arnhem Nijmegen (RBT KAN) vormen per 15 maart de nieuwe organisatie Regiomarketing Gelderland.
Onlangs hebben beide organisaties een extern onderzoek onder de stakeholders laten uitvoeren. Meer dan 80% van de geïnterviewden uit bedrijfsleven en overheid blijkt voorstander te zijn van een samengaan van VBT en RBT KAN in één (toeristische ) marketingorganisatie.
Het bundelen van kennis en mankracht, het efficiënt uitvoeren van marketingactiviteiten en het nadrukkelijk profileren van de regiomerken Veluwe en Arnhem Nijmegen via de campagne ‘Gelderse Streken’ worden als voordelen genoemd. Het credo van de nieuwe organisatie is daarom Meer ‘Merketing’.
Algemeen directeur Jurriaan de Mol en directeur Roeland ten Napel zullen leiding geven aan de nieuwe marketingorganisatie voor de Veluwe en de regio Arnhem Nijmegen. Elisabeth Tuijnman zal optreden als voorzitter van de Raad van Toezicht.
Doel van Regiomarketing Gelderland is voor meer dan 1.500 toeristische bedrijven en meer dan 35 gemeenten meer gasten, meer overnachtingen, meer bestedingen en meer werkgelegenheid te realiseren.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.