Congressen
Utrecht Meetings & Events heeft haar nieuwe website gelanceerd op 29 oktober tijdens de traditionele herfstborrel van Utrecht Toerisme & Recreatie in Holland Casino Utrecht. Via zeven zakelijke sferen kunnen meeting planners passen locaties en activiteiten vinden.
Utrecht Meetings & Events heeft een nieuwe marketingcampagne opgetuigd, in navolging van de eerder dit jaar gelanceerde toeristische campagne. Ook voor de zakelijke markt luidt de boodschap ‘Utrecht Your Way’.
Uitgangspunt zijn zeven ‘sferen, waarin een evenement of congres geplaatst zou kunnen worden.
De sferen waar de zakelijke markt het mee gaat doen zijn: Hip & Trendy, No-nonsense, Exclusief, Apart, Natuurlijk, Comfortabel en Informeel.
Deze aanpak vormt ook de basis van de nieuwe website. Na de keuze voor één van de zevens sferen vindt de meeting planner een aantal passen suggesties.
Tijdens de herfstborrel nam ad-interim directeur Marc Vooges afscheid van Utrecht Toerisme & Recreatie. Hij heeft een nieuwe functie aanvaard van algemeen directeur bij Humana.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.