Congressen
Unique Venues of Amsterdam heeft vorig jaar voldoende momentum gekregen en zal zich daarom in 2016 sterker profileren richting de markt en vaker optreden als gesprekspartner van lokale instanties. Dit stelde voorzitter Michiel Lindenbergh tijdens de nieuwjaarsbijeenkomst op 20 januari in de Koninklijke Industrieele Groote Club in Amsterdam.
De marketingorganisatie die in 2014 werd opgericht door zes bijzondere, historische evenementenlocaties in Amsterdam, heeft inmiddels twintig leden. Daarnaast hebben zich nog eens zeven locaties gemeld als potentieel lid.
Unique Venues of Amsterdam gaat dit jaar haar collectieve marketinginspanningen vergroten, met onder meer deelname aan de vakbeurs EvenementContact. Daarnaast zal de vereniging, namens de leden, de contacten onderhouden met de beleidsmakers in de stad en de meeting industrie.
De vier nieuwe banquet zalen op de tweede etage van de Koninklijke Industrieele Groote Club vormden het bijzondere decor van de Nieuwjaarsbijeenkomst.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.