Festivals, Brand events
Unilever en ID&T Group gaan een samenwerkingsverband voor drie jaar aan. Het concern wil zijn merken promoten op meer dan dertig evenementen van ID&T zoals Mysteryland, Defqon.1 Weekend Festival en alle Awakenings-shows.
Met Lipton Ice Tea is Unilever al langer op events van ID&T zichtbaar. Daar komen meer merken uit diverse productcategorieën bij, waaronder Nutrition, Ice Cream, Personal Care, Beauty & Wellbeing en Home Care. Daarmee wil de multinational zich richten op een jonge doelgroep.
ID&T en Unilever willen 'innovatieve experience marketing- en mediaprojecten' aanbieden die jongeren aanspreken. Bijvoorbeeld een gecureerde muziekstage met AXE op het Vunzige Deuntjes Festival en refreshstations met Dove & AXE op verschillende festivals.
'Wij zien festivals als een bewezen en krachtig marketingkanaal om de moeilijk te bereiken jongeren doelgroep op grote schaal en op een unieke en authentieke manier te bereiken', zegt.Said Arrad, de baas van de brand, experience & partnerships bij Lipton Ice Tea.
'We zijn altijd op zoek naar merken die goed aansluiten bij onze doelgroep en hebben met de Unilever-merken een sterke match gevonden', zegt Brian van Vuure, director brand partnerships development van ID&T Group. 'We hebben de ambitie om samen met deze merken het hele jaar door impactvolle, authentieke, 360-graden campagnes te voeren, waarbij we meerdere mediakanalen combineren voor optimale amplificatie.'
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.