Congressen
De tweede editie van het ReddingsVestifal vindt plaats op 23 januari 2017 bij Thuishaven in Amsterdam. Het festival is hét benefietevenement van en voor de live communicatie branche met een goed doel als hoofdcomponent. Dit keer wordt geld ingezameld voor Free a Girl.
“Vorig jaar hebben we gezien dat door we met onze mooie branche in zeer korte tijd een evenement kunnen neerzetten. Mede dankzij alle spontane en enthousiaste bijdragen, zowel in tijd, middelen als geld”, aldus mede-initiatiefnemer Arjen Lemstra. “Het Rode Kruis was heel blij met de donatie én met de grote publiciteit, zoals het uitgebreide interview met mij en Barbara van Baarsel op BNR Nieuwsradio en de vele persberichten en verslagen op de verschillende b2b mediakanalen.”
ReddingsVestifal staat weer in de steigers. Een groot team van studenten van Inholland richting Media en Entertainment en kopstukken uit de branche – waaronder de mensen van Likewise, Live Online Events, BrancheContact en Buro Barcode – gaan de volgende maanden aan de slag om wederom een succesvol evenement neer te zetten. Hopelijk ook weer met veel steun vanuit de branche en de verschillende media!
‘Blue Monday wordt gezien als de meest depressieve dag van het jaar, maar in 2017 niet. Dan gaan we juist proberen om op deze dag zoveel mogelijk meisjes uit hun nachtmerrie te bevrijden om ze weer te laten dromen van een toekomst,’ aldus Lemstra.
Free a Girl zet zich in om jonge meisjes uit gedwongen prostitutie te bevrijden. Naar schatting worden er ten minste 1,8 miljoen meisjes uitgebuit voor commerciële seks of pornografie.
Zet maandag 23 januari 2017 in je eigen agenda, maar ook in die van je hele bedrijf. Netwerken, feesten en het nieuwe jaar vieren met een Goed Gevoel. Want, elk verkocht kaartje staat gelijk aan het kunnen bevrijden van een meisje. Wil je bijdragen aan dit mooie evenement, stuur een mail naar organisatie@reddingsvestifal.nl of bel met 072-5207922.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.