Incentives, Brand events
TUI gaat samenwerken met The Walt Disney Company Benelux voor de release van ‘Mufasa: The Lion King’, de live-action prequel van de Oscar-winnende animatieklassieker The Lion King uit 1994. De reisorganisatie nodigt klanten uit om de magie van Afrika te ervaren op de website, de social media kanalen en in de TUI Shops. Ook wordt er een speciale rondreis ontwikkeld.
De samenwerking tussen TUI Nederland en België en Disney voor 'Mufasa:The Lion King' moet verhalen tot leven brengen. 'Net zoals The Walt Disney Company onvergetelijke verhalen creëert, doen wij dat met onze rondreizen', zegt director marketing & distribution support Roosmarijn Quartier. 'Door deze samenwerking verbinden we het decor van The Lion King met de schoonheid van bestemmingen als Kenia, Tanzania en Zanzibar. Het zijn de plekken waar inspiratie is opgedaan door de filmmakers.'
TUI neemt de bezoeker in aanloop naar de release van de film in de Nederlandse bioscopen op 18 december mee op een digitale safari door de site. Wie op TUI.nl zoekt in het aanbod van Afrikaanse rondreizen, vindt de 'Big Five' figuren die ook in Disney ‘Mufasa: The Lion King’ te zien zijn. Spot je alle vijf de dieren dan maak je kans op een Disneyland Paris arrangement voor vier personen. De actie loopt tot en met 17 december. Ook wordt onder alle deelnemers een aantal bioscooptickets voor de film verloot. Tijdens de campagne zet TUI ook het Afrika-aanbod in de spotlights met een op Disney Mufasa: The Lion King geïnspireerde rondreis. Deze reis is vanaf 18 december boekbaar.
Onderdeel van de samenwerking is het exclusieve première-event in december dat The Walt Disney Company Benelux samen met TUI organiseert om de lancering van de film in Nederland en België te vieren.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.