Beurzen
Reisorganisatie TUI introduceert samen met Kras van 9 tot en met 13 januari een nieuw beursconcept op de Vakantiebeurs in Jaarbeurs Utrecht. De partijen zorgen gezamenlijk voor 1.000 vierkante meter aan vakantiebeleving. Dagelijks zijn er 50 eigen TUI-reisspecialisten en Kras-reisleiders aanwezig om bezoekers te informeren en adviseren. De stand biedt bovendien ruimte aan tien geselecteerde partners om zich te presenteren.
Zowel Atlantica hotels als bijvoorbeeld Barut hotels, Blue Lagoon Group, Curacao Tourist Board, Walt Disney Parks & Resorts en Sunny Cars zijn present op het vernieuwde plein van TUI en Kras. Eye catcher van het nieuwe concept is het grote ronde LED-scherm met dynamic visuals. Het scherm hangt boven de stand en heeft een doorsnee van 14 meter. Om de vakantiebeleving compleet te maken worden in het Kras-theater ieder half uur presentaties gegeven door Kras-reisleiders over verschillende vakantiebestemmingen, zoals Cuba, Sri Lanka, USA en Vietnam, en is er een Kras Top Class touringcar te bekijken.
Nico van der Veer, directeur Reisbureaus en Mobiele Reisagenten van TUI: “Ik ben enorm trots op ons nieuwe beursconcept. Door TUI en Kras samen te brengen, kunnen we ons complete reisaanbod aan de bezoekers presenteren. En dat ook nog eens in de geweldige entourage van een prachtige stand met een groot team van reisspecialisten en partners. Dat is echt vakantiebeleving in optima forma.”
Bart Meijer, brandmanager van de Vakantiebeurs: “We kijken uit naar het nieuwe imposante beursconcept van TUI en Kras. Samen met hen zijn we het afgelopen jaar bezig geweest om de samenwerking te intensiveren. Een mooi voorbeeld van hoe we samen met partners de Vakantiebeurs als event versterken, vernieuwen en klaarmaken voor een succesvolle toekomst.”
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.