Festivals

Toverland start campagne om naamsbekendheid te vergroten

Toverland

Toverland wil de naamsbekendheid vergroten. Het pretpark dat bijna 23 jaar bestaat, is te zien in buitenreclame, online video en advertenties in magazines.

Tovenaar Merlijn

Een belangrijk onderdeel van de campagne is de inzet van (digitale) outdoor media. Er zijn opvallende 2D abri-schermen waarop tovenaar Merlijn boven het bord uit lijkt te stijgen. Daarnaast zijn digitale advertenties te zien in parkeergarages en winkelcentra en op geselecteerde NS-stations door heel Nederland, waar dagelijks veel (potentiële) bezoekers van Toverland passeren.

Ook wordt online video ingezet via connected tv-kanalen van Talpa en Ad Alliance (RTL) en op YouTube.

Meer dan veertig attracties

Toverland ligt in het Noord-Limburgse Sevenum. Er zijn meer dan veertig attracties en shows en zes themagebieden.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief