Congressen
The Oval Office heeft haar eerste stappen in Frankrijk gezet met de overname en integratie van het Parijse Azilis. Hiermee bouwt het communicatiebureau verder aan haar Europese netwerk, na de start in 2012 in België en de intrede op de Nederlandse markt in 2017.
Deze overname biedt The Oval Office nu de mogelijkheid om haar opdrachtgevers in de drie landen lokale en internationale oplossingen aan te reiken vanuit eenzelfde visie en organisatie. Inclusief Frankrijk telt het bureau nu ruim 80 medewerkers, verdeeld over kantoren in Amsterdam, Antwerpen, Brussel en Parijs.
De toenadering tussen The Oval Office en Azilis dateert al van eind 2018, toen de oprichters van beide bureaus elkaar voor het eerst ontmoetten. Toen bleek dat ze los van elkaar een gelijklopende visie rond communicatie hadden ontwikkeld.
Wouter Boits, CEO The Oval Office: “De samenleving verandert en mensen verwachten meer van merken. Meer respect, openheid en transparantie. Het is onze verantwoordelijkheid als bureau om communicatie te ontwikkelen die aan deze verwachtingen voldoet. Een campagne van The Oval Office moet worden ontworpen met de belangen van het publiek in gedachten en moet door mensen worden beleefd als een ervaring die een echte meerwaarde aan hun leven geeft en niet als een onderbreking. We delen dezelfde visie op communicatie en hebben heel complementaire expertise en klanten.”
Azilis is een bekende naam in de Franse communicatiewereld. Al meer dan 15 jaar timmeren oprichters Rodrigue Falémé en Jean-Charles Sibylle met een 16-koppig team aan hun bureau. Inmiddels hebben ze een mooi portfolio opgebouwd, met zowel trouwe corporate- als overheidsopdrachtgevers. Merken als Adidas, Accor, Galeries Lafayette, RATP, National Geographic, SNCF, Sephora en anderen weten het bureau al jaren te vinden voor hun ‘experience-driven communicatie’.
Jean-Charles Sibylle en Rodrigue Falémé, managing directors The Oval Office Frankrijk: “Nadat we ons bureau het afgelopen decennia op de Franse markt hebben doen groeien, werden we verleid door het Europese avontuur en de ‘mindset’ van het Belgisch-Nederlandse team.”
“Empathie is duidelijk de motor van het bureau, op alle niveaus, van management tot de werkprocessen. Medewerkers nemen de tijd om in de schoenen van klanten, doelgroepen en partners te gaan staan. Om te weten wat hen drijft, hen écht te leren kennen en verbindende communicatie met een échte meerwaarde te creëren. We kijken ernaar uit om samen met onze Belgische en Nederlandse collega’s het bureau verder te laten groeien tot dé referentie op vlak van experience-driven communicatie. ”
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.