Congressen
Het Rotterdamse The Manhattan Hotel gaat vanaf 1 februari 2016 verder onder de naam Marriott Rotterdam. Vanaf 1 oktober is het mogelijk via de Marriott-website een kamer boeken. De hotelkamers worden vanaf november 2015 gerenoveerd en ook de lobby van het hotel zal een metamorfose ondergaan.
De samenwerking tussen The Manhattan Hotel en Marriott is gebaseerd op een franchise-overeenkomst. Het hotel houdt dezelfde eigenaar; ook het huidige management en personeelsbestand veranderen niet. Wel worden de internationale sales en marketingactiviteiten van het hotel straks door Marriott ondersteund en helpt de keten het hotel een aantal innovaties door te voeren om de klantbeleving naar een nog hoger niveau te tillen.
“Het feit dat Marriott besloten heeft met ons samen te werken aan deze rebranding, bevestigt de reputatie die wij de afgelopen jaren in Rotterdam hebben opgebouwd,” stelt Bart van de Brug, Hotel Manager bij The Manhattan Hotel. Als reden voor het succes noemt hij de professionaliteit en passie voor het vak van zijn hotelteam, plus de ambitie om de beste te willen zijn. “Met deze rebranding maken we de perfecte combinatie tussen internationale allure en onze typisch Rotterdamse mentaliteit.”
Van de Brug denkt dat Rotterdam door de komst van Marriott nog prominenter internationaal op de kaart komt te staan. De New York Times plaatste de stad vorig jaar in de top tien van steden die je gezien moet hebben. “Rotterdam bruist als nooit tevoren en zit geweldig in de lift. De exposure die de stad hiermee erbij krijgt, is enorm. Alleen al dankzij de 50 miljoen loyale kaarthouders van Marriott is Rotterdam straks bij een nog groter wereldwijd publiek in beeld.”
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.