Congressen
Onder de nieuwe noemer The Hague & Partners bundelen Den Haag Marketing, The Hague Convention Bureau en het WestHolland Foreign Investment Agency voortaan hun krachten. Wethouder Karsten Klein lanceerde de koepelstichting tijdens een feestelijk event op maandag 11 september in de Fokker Terminal.
The Hague & Partners zet zich door middel van marketing en acquisitie in om meer (inter)nationale bezoekers, congressen en bedrijven/organisaties te werven en te behouden voor Den Haag.
Wethouder Karsten Klein: “De tijd was rijp voor één economisch huis voor marketing en acquisitie als publiek-private uitvoeringsorganisatie buiten het stadhuis. De activiteiten van The Hague & Partners beslaan vele topprioriteiten die we als stadsbestuur in onze economische visie hebben opgesomd: een betere branding, meer bezoekers, meer congressen en meer nieuwe bedrijvigheid. Zo dragen zij bij aan banen voor de huidige generatie en die van de toekomst.”
De drie partijen die samen The Hague & Partners vormen gaan verder onder de volgende namen: The Hague Marketing Bureau met als directeur Marco Esser, The Hague Convention Bureau met als directeur Nienke van der Malen – van der Horst en The Hague Business Agency met als directeur Ilja van Haaren.
De samenwerking moet organisatorische voordelen opleveren en een gezamenlijke corporate identity, zodat de markt kan zien dat de drie organisaties bij elkaar horen. De partners delen de overtuiging dat het op eenzelfde wijze lading geven aan de ‘brand’ The Hague, gericht op de verschillende doelgroepen, meer impact zal hebben bij het op de kaart zetten van Den Haag als ideale plek voor een citytrip, het houden van een congres of het vestigen van een bedrijf.
‘, ‘
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.