Congressen
Een delegatie van elf Nederlandse Site-leden zijn van 25 tot en met 27 februari op bezoek geweest in St. Petersburg. Alle deelnemers vonden St. Petersburg een bijzondere ervaring. De studiereis werd in samenwerking met Liberty Russia, Air Berlin en Grand Hotel Europe georganiseerd door Travel Marketing en Orient-Express NederlandActiviteiten die op het programma stonden waren een bezoek aan een lokale markt waar de groep zelf traditionele producten inkocht, die later werden geserveerd tijdens een lunch bij een Russische familie thuis. De groep bezocht verder een balletschool en maakte een zogenoemde Troika-tocht door het besneeuwde Pavloski Park. Uiteraard ontbrak ook een kijkje in het beroemde Hermitage museum niet.
Bij de verschillende programma-elementen ontvingen de genodigden steeds een onderdeel van een Matrushkapop die uiteindelijk samen één geheel vormden. Na alle inspanningen konden de reizigers in het Grand Hotel Europe tot rust komen, een prachtig 5 sterren hotel in het hart van St. Petersburg. "De laatste jaren is de belangstelling voor Rusland als MICE-bestemming flink toegenomen, " aldus Kisa van den Berg van Travel Marketing. "St. Petersburg heeft veel te bieden en kan zich duidelijk onderscheiden van andere bestemmingen op cultureel en gastronomisch gebied. De stad ligt op slechts drie uur vliegen."
Op de foto v.l.n.r. Hans Beckers (Beckers Groepsreizen), Daan Riemeijer (Performance Travel), Mirella Doss (Levensgenieters), Kisa van den Berg (TravelMarketing), Elsa Gorter (4 Ever Events), Rob Joling (Executive Travel Service), Marco Tensen (Orient-Express), Anita Rohrig (Incento), Anne-Marie van Helden (Van Helden Consultancy), Roger Schreurs (Loco Enzo) en Jos van Doren (VVAA).
www.travel-marketing.nl / www.orient-express.com
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.