LiveWire, Sportevenementen

Sportworx en Touché Sportmarketing verbreden hun samenwerking

Sportworx Touché

Sportworx en Touché Sportmarketing verlengen en verbreden hun samenwerking. Touché gaat strategisch en operationeel het marketingteam van het wereldwijd opererende eventbureau vast ondersteunen. Andersom biedt het event-team van Sportworx extra expertise en slagkracht bij organisatieklussen van het sportmarketingbureau.

Samenwerking goed bevallen

De twee partijen werkten al samen rond onder meer events als Queen & King of the Court en Padel Copa. CEO Wilco Nijland van Sportworx: 'We kwamen elkaar al jaren via verschillende projecten tegen en hebben vorige zomer proefgedraaid met een meer vaste samenwerking. Dat is dusdanig goed bevallen dat we nu doorpakken. We zijn echt samen aan het bouwen aan de verschillende titels.'

Binnenkort volgt meer informatie over deze titels.

'Logisch vervolg'

Anton Woldhek van Touché Sportmarketing: 'Het voelt als een logische vervolg. Via klanten hadden we al vaker contact, vorig jaar beviel de samenwerking aan beide kanten goed en nu zetten we een extra stap. Het biedt ons tevens de kans om vaker buiten Nederland te scoren.'

Zomerstadion in Utrecht

De komende tijd werken ze intensief samen bij Padel Copa, Queen & King of the Court en alle andere initiatieven rondom het ‘Zomerstadion’, dat dit jaar terugkeert in Utrecht op het Jaarbeursplein. Ook gaan de teams onderling elkaar versterken op verschillende klanttrajecten en willen ze twee internationale eventtitels naar Nederland te halen.

Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief