Sportevenementen

Sportmarketingbureau SportVibes neemt aandeel in BEAT Cycling Club

BEAT club

Sportmarketingbureau SportVibes is per 1 januari 2025 aandeelhouder in BEAT Cycling Club. In de afgelopen maanden werkte het bureau nauw samen met de directie van BEAT aan een aangescherpte toekomstvisie en een vernieuwde commerciële strategie. De volgende stap: is de komende jaren door te groeien naar de top van het professionele wielrennen.

Formule 1 en Grand Tour

SportVibes is gespecialiseerd in sponsoractivatie en -management, eventproductie en content- en eventmarketing. Het speelde een sleutelrol bij het terugbrengen van de Formula 1 naar Nederland en was betrokken bij alle Grand Tour-starts van de afgelopen jaren. 

Strategische partner

'We staan op het punt om de volgende fase in te gaan: het verder professionaliseren op zowel sportief als organisatorisch en commercieel vlak', zegt CEO Geert Broekhuizen van BEAT Cycling Club. 'De groei van de club gaat verder dan sportieve ambities alleen. De volgende fase vraagt ook om versterking op het gebied van sportmarketing, communicatie en commerciële activatie om BEAT verder te laten groeien. We zochten een strategische partner die ons ondersteunt om onze content verder te ontwikkelen, onze partnerships naar een hoger niveau te tillen en nieuwe partners aan te trekken. 'In SportVibes hebben we die partner gevonden'

Versterking in de directie

Als onderdeel van de samenwerking treedt Frans Vleggeert, directeur van SportVibes, toe tot de dagelijkse directie van BEAT Cycling en wordt hij medeverantwoordelijk voor de verdere commerciële ontwikkelingen. In de komende maanden ligt de focus op het verder uitbouwen van de BEAT-community en het versterken van het netwerk van commerciële partners.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief