Brand events
Met de Unexpected Freshness-dome wil Sportlife samen met bureau Megawatt festivalgangers de mogelijkheid bieden om na alle prikkels en stappen even te relaxen, zichzelf te verfrissen en weer volledig op te laden tijdens festivals als R2, Dance Valley, Zin in de Zomer Fest en Latin Village.
De activatie ziet er als volgt uit: binnen in de Sportlife Unexpected Freshness-dome kunnen bezoekers een flink temperatuurverschil voelen en mintfrisheid proeven. De dome representeert een ijsgrot met kou, rook, wit licht en geluidseffecten. Een rustgevende stem heet bezoekers welkom en begeleidt ze naar fase Relax, waarbij je mint ruikt, rook ziet en een relaxed dansje doet.
Je wordt meegenomen in verwondering en een magische sfeer van het Noorderlicht, en leidt je door naar fase Refresh met kou, CO2-spuiten en uptempo muziek voor een dansmoment.
Aan het einde van de experience geeft de voice-over een peptalk en telt af naar Recharge. De omgeving laadt op, het sneeuwt mintgeur, en je danst stevig terwijl je de bas voelt. Volledig opgeladen verlaat de bezoeker de dome.
'Voor alle festivalgangers die overprikkeld, oververhit of vermoeid zijn óf gewoon even zin hebben in iets anders, biedt de Sportlife merkactivatie "Relax, Refresh & Recharg, zegt Richard Gravemaker, account director van Megawatt. Soms zijn er van die activaties waar je écht naar uitkijkt. En dit is er weer zo eentje.'
Gravenmakers bureau deed eerder activaties op festivals met onder meer Red Band en Sportlife Mints. 'De fundering is gelegd voor een vruchtbare samenwerking in de breedte,'
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.