Beurzen

Slotbericht Maison&Objet Paris

De septembereditie van Maison&Objet Paris, die van 2 tot en met 6 september plaatsvond in het beurscomplex van Paris Nord Villepinte, heeft 64.591 vakbezoekers getrokken. Daarvan was iets minder dan de helft afkomstig uit het buitenland. Meer dan 3.000 exposanten uit 64 landen toonden alle nieuwe trends in woondesign en woondecoratie. Ook werd het online platform Maison&Objet and More geïntroduceerd.

 Specifiek aan de septembereditie is de sector Maison&Objet ”Projects”, volledig gewijd aan premium oplossingen voor binnenhuisarchitectuur. (Interieur)Architecten en hotelmanagers werden uitgenodigd om de beste oplossingen voor in- en outdoor inrichting te ontdekken in hal 8, die geheel aan deze sector is gewijd. 

Een noviteit dit jaar was de introductie van het nieuwe digitale platform MOM (Maison&Objet and More): mom.maison-objet.com. Met reeds een prominente aanwezigheid op de sociale media, zoals Facebook (245.000 vrienden) en Instagram (85.000 volgers), ontwikkelt de vakbeurs zich verder met dit nieuwe digitale platform bestemd voor het vinden van producten en het leggen van zakelijke contacten. MOM presenteert een selectie van ruim 15.000 producten aan de community, en elk artikel is voorzien van een gedetailleerde omschrijving met foto’s en verwijst rechtstreeks naar de leverancier.  

Tegelijkertijd konden beursbezoekers en consumenten de beleving van de Maison&Objet terugvinden in de straten van Parijs in het kader van de Paris Design Week. 

De volgende editie van Maison&Objet vindt van 20 tot en met 24 januari 2017 plaats


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief