LiveWire

Seat benoemt Arantxa Alonso tot brand officer

Seat-Arantxaalonso

SEAT heeft Arantxa Alonso aangesteld als Seat brand officer. In deze nieuw gecreëerde functie is zij verantwoordelijk voor het aanjagen van het merk.

Lange termijn

Alonso is momenteel hoofd van het Cupra Project Office bij Volkswagen Anhui in China en begint op 1 september in haar nieuwe functie. 

Ze gaat als brand officer de langetermijnstrategie voor het merk Seat uitstippelen en levenscyclusplannen ontwikkelen en implementeren om het volume en de winst te vergroten. Samen met haar team richt ze zich daarbij op de juiste positionering van het modelgamma en de marketingcampagnes van het merk.

Twintig jaar ervaring

Arantxa Alonso heeft meer dan twintig jaar ervaring op het gebied van marketing en management binnen de autobranche. Bij Seat heeft ze sinds 2005 aan verschillende internationale opdrachten gewerkt. In eerste instantie als Infotainment Systems R&D Project Manager, het jaar daarna werd ze gepromoveerd tot global head of R&D Infotainment Systems. 

In september 2010 werd Alonso benoemd tot global productmanager van de Seat Leon en in mei 2014 tot global head of product marketing voor de compacte auto's van Seat. Vanaf november 2019 bekleedt ze haar huidige functie als head of Cupra Project Office bij Volkswagen.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief