Brand events
Samsung heeft het Galaxy AI Café geopend op verschillende locaties in Nederland. Bezoekers krijgen een Koreaanse experience om kennis te maken met de nieuwste Galaxy AI features.
In het café krijgen bezoekers een YouTube Short te zien op een Samsung device met Galaxy AI. Daarop zijn verschillende Koreaanse lekkernijen te zien. Daarna kunnen bezoekers informatie over hun favoriete snacks opzoeken via Circle to Search met Google en een snack naar keuze bestellen bij de Koreaanse barman met behulp van de AI feature Live Translate. Bij vertrek krijgt het publiek een flyer met een unieke actie, die kan worden gebruikt om Galaxy AI-producten aan te schaffen in lokale winkels.
'Omdat de Koreaanse cultuur dankzij onder andere K-pop, Kimchi en Koreaanse series als Squid Game populairder is dan ooit in ons land, hebben we een Koreaanse ervaring gecreëerd, compleet met Koreaanse teksten, kleurrijke neonverlichting en een Koreaans sprekende barman', zegt Gerben van Walt Meijer, marketingmanager mobile eXperiences bij Samsung Nederland.
'Een moeiteloos vertaald WhatsApp-gesprek met een Koreaans sprekende barman is een perfecte manier om mensen te overtuigen van het enorme gemak van Galaxy AI,” aldus Van Walt Meijer. 'Taalbarrières zijn voorgoed verleden tijd, zelfs als je op vakantie bent in Korea.'
Het Galaxy AI Café is momenteel te ervaren op verschillende locaties door heel Nederland. Nu nog in Westfield tot en met 2 juni, in Haarlem op 8 en 9 juni en in Leeuwarden op 14 en 15 juni.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.