Beurzen, Congressen
UFI, de wereldwijde vereniging van de beursindustrie, heeft RX Germany uitgeroepen tot winnaar van de UFI Marketing Award 2024. Het onderwerp was 'Datagestuurde inkomsten: het geheime ingrediënt voor venues en evenementorganisatoren'.
RX Germany heeft op zijn FIBO-beurs in Keulen een gerichte gepersonaliseerde marketingstrategie ontwikkeld en daarbij gebruikgemaakt van data en marketing automation. Met deze aanpak wist RX de data te gelde te maken. De jury was onder de indruk van deze werkwijze. De FIBO-beurs richt zich op gezondheid, fitness en wellness.
Dorota Wallusch, voorzitter van de UFI Marketing Working Group: 'Gegevensverwerking en analyse zijn al vele jaren onderwerp van gesprek. Als organisatoren en zaalexploitanten verzamelen en verwerken we ongelooflijk grote hoeveelheden gegevens uit bronnen zoals registratieformulieren, ticketplatforms, online gedragstracering, toegangssystemen voor zalen, enquêtes en nog veel meer. Nu digitalisering bijna elk aspect van marketing overneemt, is het tijd om ons af te vragen hoe we te gelde kunnen maken wat we hebben.'
De winnende case is hier te bekijken.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.