Beurzen, Congressen, Festivals
Eventorganisator RX komt met de Colleqt QR-technologie. Daarmee kunnen bezoekers van de evenementen van RX meer te weten komen over exposanten en producten. Ook kunnen ze hun contactgegevens delen door QR-codes op stands of productzones te scannen met hun smartphone. Zo kunnen exposanten gemakkelijk leads genereren.
Net als de Emperia Lead Manager-app van RX, waarmee exposanten leads kunnen verzamelen door badges van bezoekers te scannen, kan Colleqt QR worden geïntegreerd in het Exhibitor Dashboard van RX. Exposanten kunnen hun leads bekijken, evalueren en opvolgen aan de hand van realtime gegevens. De techniek kan ook gebruikt worden om de algemene prestaties van een evenement te meten en leads te segmenteren per product of categorie, benchmarks en doelen te stellen.
Colleqt QR zorgt ook voor minder printwerk, zoals visitekaartjes en brochures. RX heeft als doelstelling om tegen 2040 zijn CO2-uitstoot tot nul te herleiden.
Colleqt QR is browsergebaseerd en vereist geen app, zodat bezoekers het eenvoudig kunnen instellen en gebruiken. 'Colleqt QR maakt aanwezigheid productiever voor bezoekers van RX-evenementen, terwijl exposanten de gegevens kunnen vastleggen van bezoekers met wie ze niet in contact kunnen komen tijdens het evenement. Zo hoeven ze nooit een lead te missen', zegt Chief Digital Product Officer Gaby Appleton van RX.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.