Beurzen
Ruud Koolen treedt per 1 mei 2020 aan als directeur Dutch Health Hub bij Jaarbeurs. In deze nieuwe functie zal hij de positie van het bedrijf in markt van de gezondheidszorg versterken, zowel op het gebied van evenementen als online. Voor Jaarbeurs is dit marktsegment een speerpunt voor de komende jaren.
Ruud Koolen is bekend gezondheidszorg als hoofdredacteur en later als uitgever van Zorgvisie. Daarnaast bedacht en ontwikkelde hij in 2008 Skipr, het crossmediale communicatieplatform voor beslissers in de zorg. Tevens stond Koolen in 2018 aan de wieg van Qruxx, het kennisplatform voor value based healthcare.
“Ik wil graag bijdragen aan de ambitie van Jaarbeurs om mensen in de zorg te inspireren en elkaar rondom dit thema te laten ontmoeten”, zegt Ruud Koolen. “Ik kijk er naar uit om samen met de Jaarbeurs-collega’s en strategische partners events en digitale platformen te innoveren om meer dan relevant te kunnen zijn voor zorgprofessionals.”
Albert Arp, CEO van Jaarbeurs Holding: “In onze ambitie om betekenisvol te zijn in de zorg, denken wij in Ruud de juiste persoon te hebben aangetrokken. Zijn netwerk en kennis om de stakeholders en de industrie te verbinden zullen een vliegwiel zijn om onze positie in de zorg te versterken.”
Fotograaf: Jan Banning
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.