Brand events
In Rotterdam rijdt de hele maand oktober een volledig bestickerde metro op het RET-netwerk ter promotie van de bioscoopfilm 'Beetlejuice Beetlejuice'. Het is een activatie van Fanta. Het metrotoestel bevat een QR-code, net als de Fanta-blikjes. Reizigers kunnen deze scannen voor toegang tot exclusieve ervaringen, waaronder de kans om bioscoopkaartjes voor de film en tickets voor Walibi te winnen.
Anouk van Huissteden, brand manager van The Coca-Cola Company: 'De enige echte Soul Train uit de film, rijdt nu door Rotterdam. Met de branded metro die door Rotterdam rijdt, dompelen we consumenten volledig onder in Fanta Beetlejuice. Zowel de voorbijgangers als de passagiers, maar ook de binnenkant van de metro is volledig in stijl.'
De activatie is een samenwerking van Fanta, filmproducent Warner Bros. Discovery, mediabureau EssenceMediaCom en buitenreclame-exploitant CS Digital Media.
In 'Beetlejuice Beetlejuice' ontdekt de familie Deetz per ongeluk een poort naar het hiernamaals, wat leidt tot hilarische chaos met de komst van Beetlejuice. De film is sinds 5 september in de Nederlandse bioscopen te zien.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.