Brand events

Rotterdamse metro wordt Soul Train uit de film Beetlejuice Beetlejuice

Fanta Beetlejuice

In Rotterdam rijdt de hele maand oktober een volledig bestickerde metro op het RET-netwerk ter promotie van de bioscoopfilm 'Beetlejuice Beetlejuice'. Het is een activatie van Fanta. Het metrotoestel bevat een QR-code, net als de Fanta-blikjes. Reizigers kunnen deze scannen voor toegang tot exclusieve ervaringen, waaronder de kans om bioscoopkaartjes voor de film en tickets voor Walibi te winnen.

Soul Train van binnen en buiten

Anouk van Huissteden, brand manager van The Coca-Cola Company: 'De enige echte Soul Train uit de film, rijdt nu door Rotterdam. Met de branded metro die door Rotterdam rijdt, dompelen we consumenten volledig onder in Fanta Beetlejuice. Zowel de voorbijgangers als de passagiers, maar ook de binnenkant van de metro is volledig in stijl.'

Samenwerking

De activatie is een samenwerking van Fanta, filmproducent Warner Bros. Discovery, mediabureau EssenceMediaCom en buitenreclame-exploitant CS Digital Media.

'Beetlejuice Beetlejuice' in de bios

In 'Beetlejuice Beetlejuice' ontdekt de familie Deetz per ongeluk een poort naar het hiernamaals, wat leidt tot hilarische chaos met de komst van Beetlejuice. De film is sinds 5 september in de Nederlandse bioscopen te zien. 


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief