Beurzen
Caravana heeft haar 60e jubileum van 23 tot en met 28 januari gevierd met ruim 43.500 kampeerliefhebbers in het WTC Expo te Leeuwarden. De jubileumeditie werd afgetrapt met een vernieuwd campagnebeeld en een nieuw beursteam. Beursorganisatie WTC Expo noemt dit een startpunt van een nieuwe koers waarbij de kampeerbeleving en de wens van de bezoekers centraal staat.
Op de beursvloer heeft verandering in team en campagne zich vertaald in een nieuwe indeling en uitstraling met meer nadruk op sfeer en beleving. “We hebben veel positieve reacties ontvangen op de nieuwe indeling van Caravana. De algehele uitstraling werd als professioneel ervaren en de aankleding zorgde voor een ware kampeerbeleving in de beurshallen” vertelt beursmanager Emmy Dijkstra.
De beursorganisatie is tevreden over het type bezoekers. “De bezoekers kwamen gericht naar de Caravana om de nieuwste kampeermiddelen te ontdekken en de perfecte vakantiebestemming te vinden,” aldus Dijkstra. “Vele deelnemers hebben uitgepakt dit jaar en dit is zeker niet onopgemerkt gebleven. Het was voor de bezoekers dan ook best lastig om de mooiste stand van het jaar te kiezen. Deze prijs is uiteindelijk gewonnen door Haaks Campers”.
In de nieuwe presentatieruimte gaven NKC, ANWB, Camp-to-Go en Daktentfestival diverse presentaties. Bezoekers konden daarnaast een Pop-up tent winnen door zo snel mogelijk een pop-up tent op te vouwen. Caravana was ook zichtbaar buiten het beurscomplex door de bestickerde Bürstner Camper waarmee vele bezoekers een testrit hebben gemaakt in Leeuwarden en omstreken.
De volgende editie van Caravana zal op donderdag 21 januari 2021 van start gaan.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.