Congressen
Communicatiebureau The Oval Office heeft haar Brand Activation team uitgebreid met Robin Ridderikhof (Head of Brand Activation) en Jacklyn Vissers (People Coordinator).
Ridderikhof gaat zijn jarenlange ervaring, onder andere bij Major Tom en Q-Dance, op het gebied van Brand Activation, Sponsoring, Partnerships en Experiential Marketing inzetten op een aantal key accounts binnen The Oval Office. Samen met de kantoren in Antwerpen, Brussel en Gent vormt hij een Belgisch-Nederlands team van Brand Activation experts.
“Over Brand Activation moet je niet te moeilijk doen”, aldus Ridderikhof. “Bezoekers van een festival of andere relevante plek waar geactiveerd wordt, hebben veelal een andere prioriteit dan het activerende merk. Daarom is het van belang dat je iets creëert dat zowel relevantie voor de bezoeker & het merk heeft en goed binnen het belevingsmoment past.”
Vissers gaat het People team versterken en gaat zich inzetten op de coördinatie en planning van de Brand Ambassadors die The Oval Office inzet voor opdrachtgevers zoals Nintendo, Jura en Deliveroo. Ze is afkomstig uit de personeelsdiensten en heeft de afgelopen 10 jaar ruime ervaring opgedaan op gebied van (flexibel) personeel en HR processen.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.