Beurzen
In het kader van Global Exhibitions Day (GED) op woensdag 5 juni 2019 deelt RAI Amsterdam tips met organisatoren om hun evenement extra maatschappelijke relevantie te geven. MVO Manager Stephanie Mathas van RAI Amsterdam geeft in het RAI-blog enkele adviezen om de waarde van een evenement te vergroten.
‘Kennis, ruimte en materiaal kunnen breder ingezet worden zonder grote extra investeringen. Door bewust te zoeken naar vragen die leven in de maatschappij en hier met je evenement een antwoord op te geven, kun je een grotere positieve impact hebben,’ aldus Mathas. ‘Organisatoren die hun evenement in een brede context beschouwen, kunnen ook buiten hun directe doelgroepen maatschappelijke impact hebben. Dat is goed voor de wereld en levert tegelijkertijd extra waardering op van alle stakeholders. Dit is weer goed voor de continuïteit. Bovendien levert het vaak een bredere blik op, die het evenement ook inhoudelijk verrijkt.’
De verschillende experts van RAI Amsterdam delen geregeld hun kennis via het blog op denewsroom van rai.nl. Een aantal recente voorbeelden daarvan zijn: ‘Efficiëntere én vriendelijkere ontvangst met gezichtsherkenning’ en ‘Hoe vergroot je het rendement voor exposanten?’
Global Exhibitions Day (GED) is een initiatief van de internationale beursbranchevereniging UFI. Jaarlijks worden op 5 juni over de hele wereld verschillende acties opgezet om de waarde van de beurzen en evenementenbranche mondiaal onder de aandacht te brengen.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.