Congressen
Radisson Hotel Group kondigt de lancering van een nieuw merk aan, Radisson Individuals. Met dit conversiemerk wil de hotelketen onafhankelijke hotels en lokale of regionale ketens de mogelijkheid bieden onderdeel te vormen van het wereldwijde platform van de Radisson Hotel Group met de vrijheid om hun eigen karakter en identiteit te behouden.
Radisson Individuals hotels worden geselecteerd op hun eigen kenmerken en karakter. Ze bieden gasten de mogelijkheid nieuwe locaties over de hele wereld te ontdekken, waarbij ze altijd voldoen aan de kwaliteitsstandaarden van de Radisson Hotel Group, in combinatie met de lokale ambiance en het karakter van de deelnemende hotels.
Hotels die zich wensen aan te sluiten dienen een compliance assessment te ondergaan, waarbij de focus ligt op de naleving van vier belangrijke aspecten: SGS gezondheid en veiligheid, online index op basis van hun GRI, brandpreventie en brandveiligheid en het zich op de belangrijkste operationele systemen van de groep kunnen aansluiten. Zij ontvangen training met betrekking tot de “Yes I Can!”-servicementaliteit van de groep en ze dienen een GRI-score van minimaal 80 procent te hebben, hetgeen hoge kwaliteitsstandaarden en de “Every Moment Matters”-gastervaring waarborgt.
Radisson Individuals biedt hotels een mogelijkheid om hun zichtbaarheid en het vertrouwen van gasten te vergroten en toegang te krijgen tot een breder publiek door diverse distributiekanalen en een wereldwijde verkoopstructuur. Deze hotels kunnen profiteren van de inkoopkracht, geïntegreerde IT- en revenueplatformen en van grootschalige operationele systemen.
Federico J. González, CEO, Radisson Hotel Group: “De lancering van Radisson Individuals kenmerkt opnieuw een mijlpaal in ons ambitieuze vijfjarenplan om als een van de top drie hotelmerken wereldwijd en het voorkeursmerk voor eigenaren, gasten en talent erkend te worden. We hebben Radisson Individuals voor hoteleigenaren en gasten gecreëerd in antwoord op de toenemende vraag van de hedendaagse markt. Zich bij Radisson Individuals aan te sluiten is een ideale eerste stap voor onafhankelijke hotels die hoog op service scoren en onafhankelijk wensen te blijven of wellicht overwegen in een van onze succesvolle hoofdmerken te veranderen. Maar het is ook een sterk aanbod voor lokale, regionale hotelmerken die op zoek zijn naar extra distributiekanalen en/of mogelijkheden tot co-branding.”
Een aantal hotels in het Verenigd Koninkrijk en Azië heeft zich al bij Radisson Individuals aangesloten en er lopen gesprekken met aanvullende hotels in Italië, Duitsland en Rusland. De hotelketen heeft in EMEA in Q3 2020 bovendien tien overeenkomsten ondertekend voor nieuwe hotels in het Verenigd Koninkrijk, Italië, Oekraïne, Duitsland, Egypte en Nigeria. Deze nieuwe signings komen bovenop de 15 te openen hotels die in Q2 2020 zijn aangekondigd.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.