Festivals, Brand events
Rabobank komt met een activatie tijdens het Amsterdam Dance Event (ADE). De bank heeft een Nachthypotheeknummer gelanceerd, een nachtelijke WhatsAppdienst voor starters die klaar zijn met hun 'housegenoten' en de mogelijkheden voor het kopen van een eerste huis willen bespreken.
Zolang ADE duurt - tot en met 20 oktober - is het Nachthypotheeknummer bereikbaar. De campagne waarop het nummer (06-39290560) wordt gepromoot is te zien via Digital Out Of Home, posters, flyers en stickers.
Erik Versnel, coöperatief directeur bij Rabobank Amsterdam: 'Met deze actie willen we zoveel mogelijk starters helpen om bij de volgende editie van ADE uit hun eigen dak kunnen gaan. We begrijpen dat het kopen van een eerste huis voor veel starters steeds onbereikbaarder lijkt. Met Het Nachthypotheeknummer willen we hen op een laagdrempelige manier en met een knipoog helpen toch die eerste stap te zetten. Er is financieel namelijk vaak meer mogelijk dan je denkt.'
Het initiatief sluit aan bij de merkcampagne Onze Bank. Rabobank wil meer luisteren naar de behoeften van de 2,3 miljoen leden, onder wie starters. De campagne is tot stand gekomen in samenwerking met bureau Dentsu Creative.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.