De nieuwe uitgave van Publique is op 2 april verschenen. Deze editie bevat interviews met onder meer Pieter van den Hoogenband (TeamNL), Petra Vunderink (Exact), Maayke Könemann en Marike Dragt (Corporate Event Strategy), Jochem Schellens (Sportcentrum Papendal) en Maarten van Daalen (ID&T).
Andere thema's in het magazine zijn de mediale waarde van livecommunicatie, incentivereizen per trein, een spoorboekje voor onboarding en duurzaamheidsadviezen van beursorganisatoren.
Ook in dit nummer de lancering van de Nederlandse Congres&Vergadermonitor. Stephan Stokkermans (Grand Hotel Huis ter Duin) vertelt over de lusten van de congres- en vergadermarkt en Robert Spakman en Marco Koole (MeetingReview) over reviews als marketingtool.
Wil je het magazine lezen online en in print? Neem dan een premium-abonnement!
De online editie kun je als abonnee hier lezen.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.