Congressen
PromZ Event, de vakbeurs voor promotionele producten en relatiegeschenken, breidt uit met een belevenissenpaviljoen. Op dit ruim opgezette paviljoen staan aanbieders van verwenarrangementen voor personeel en zakelijke relaties.
Het aanbod van PromZ Event 2010 bestaat naast promotionele producten en relatiegeschenken ook uit ‘actieve’ geschenken zoals een dag karten of skiën met het personeel, een golfdag of een speciale ontvangst bij een theatershow voor zakelijke relaties en een verwenarrangement in een wellness centre als incentive. PromZ Event als ‘vakbeurs voor relatie- en actiemarketing’ speelt daarmee in op de toenemende vraag vanuit de markt.
Op Promz Event 2010 staat ook een Groen Paviljoen, met onder meer ecologische promotionele producten, producten op zonne-energie of van gerecycled materiaal, energiebesparende en Fair Trade producten en relatiegeschenken die zijn gekoppeld aan goede doelen en maatschappelijk verantwoorde initiatieven.
Vast onderdeel van PromZ Event is de Noviteitenshow. In één oogopslag krijgt de bezoeker een overzicht van de allernieuwste producten die zijn ingezonden door de standhouders. Tijdens PromZ Event worden tevens elk jaar de PromZ Promotional Products of the Year, en de Distributor of the Year bekendgemaakt.
De bezoekers van PromZ Event zijn betrokken bij de selectie en besluitvorming over premiums en relatiegeschenken en verantwoordelijk voor onder andere promotionele acties, deelname aan beurzen en de organisatie van evenementen. PromZ Event 2009 trok 6.972 bezoekers.
De negende editie van PromZ Event vindt plaats op 13, 14 en 15 april 2010 in Jaarbeurs Utrecht.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.