Beurzen
Promodukties, Promo Results en Afair Hospitality Service, alledrie bedrijven uit de field marketing sector, hebben besloten om samen verder te gaan. De naam van de nieuwe onderneming is Brandwise. Het hoofdkantoor van Brandwise is gevestigd in Ede.“Er was de laatste jaren al sprake van een steeds intensievere samenwerking tussen de drie zusterbedrijven, die in januari tot een verhuizing naar een gezamenlijk pand leidde”, aldus Bart Jeroen Pots, managing partner van Brandwise. “De fusie van de drie bedrijven is een logische volgende stap. Nu kunnen we nog beter inspelen op de behoefte van onze klanten.”
Brandwise is actief op het gebied van field marketing diensten, zoals sampling, hospitality, sales, merchandise, instore demonstraties, auditing en de totaalontzorging tijdens beurzen. Daarnaast kan Brandwise een strategische partner voor retailers en fabrikanten zijn. De Brandwise group werkt vanuit een zelf ontwikkeld ‘bussiness intelligence model’. Pots: “Daarbij gaat het vooral om kennis van consumenten en hun verplaatsingsgedrag. Verder worden volgens ons model behaalde verkoopresultaten, sales- en marketingdoelstellingen gecombineerd. Daarbij staat de mens als medium centraal. Bij onze klanten ligt een steeds grotere nadruk op direct en meetbaar resultaat. Daarnaast merken wij een toename van gezamenlijke ingekochte sales- en marketinggerichte activiteiten. Het toevoegen van waarde in field marketing is dus essentieel.”
Pots: “Terwijl traditionele media aan impact verliezen, stijgt de behoefte aan persoonlijke communicatie. Directe, actieve communicatie is hierdoor belangrijker dan ooit. Persoonlijk contact, gecombineerd met proeven of proberen, blijft een belangrijke drijfveer voor een consument om een merk ook daadwerkelijk te kopen.”
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.