Het live event Project Playground op 1 september in SugarCity Events is vanwege het grote aantal pre-registraties met minimaal een dag verlengd. Project Playground is een ontdekkingstocht naar creatieve invullingen van de nieuwe event standaard waarbij veiligheid, styling én beleving hand in hand gaan. 100 procent creatief en 100 procent binnen de geldende richtlijnen.
Afgestemd op de doelgroep
Op 1 september is de Playground bedoeld voor corporate eventplanners en intermediairs, op 2 september is dat voor de brede evenementenbranche. De setting is op beide dagen gelijk, maar de inhoudelijke programmering wordt afgestemd op de doelgroep.
Project Playground is een gezamenlijk initiatief vanuit SugarCity Events, Boozed, Hete Peper catering en Bazelmans AV.
Oprechte interactie
Denise Schimmel, general manager bij SugarCity Events is niet verbaasd door het aantal reacties vanuit de markt. “Enkele weken geleden opende de pre-registratie en binnen de kortste keren zaten we ruim over het aantal beschikbare plaatsen heen. SugarCity Events kan ook in de huidige situatie honderden bezoekers tegelijk gastvrij ontvangen, maar bij Project Playground hebben we bewust gekozen voor kleine groepen om intimiteit en oprechte interactie te kunnen garanderen.”
Oplossingen aanreiken
Pepijn Kerstens, eigenaar bij Hete Peper catering. “Met Project Playground creëren we een setting waarbij we oplossingen aanreiken op veel gestelde vragen in de branche. Bijvoorbeeld over het bieden van beleving tijdens breaks en het veilig aanbieden van lunches, borrels of diners. Dat kan met de huidige maatregelen nog steeds, maar juist nu is daar een flinke dosis creativiteit bij nodig. Met Project Playground delen we creatieve concepten die de dag erna zijn in te zetten tijdens events.”