Beurzen
Een premium zegt meer dan duizend woorden. Het is een cliché, maar op een beursstand werkt het. Premiums doen immers in een oogopslag wat ze moeten doen; de aandacht trekken van langslopende beursbezoekers. Promotionele artikelen werken altijd en overal: ze zijn niet gebonden aan taal of culturele verschillen. Iedereen vindt het leuk om een bijzonder item te krijgen, van Amerikaan tot Aziaat en van Europeaan tot Arabier.Bent u op zoek naar een passende give-away om een onvergetelijke indruk bij uw bezoekers of relaties achter te laten? Hou dan de komende Expovisie in de gaten. Want het Premiums & Gadgets Overzicht in de komende Expovisie biedt een compleet overzicht van de nieuwste promotionele producten. De Expovisie met daarin het Premiums & Gadgets Overzicht 2010 verschijnt op 11 juni.
Bent u nog geen abonnee van Expovisie en wilt u wel op de hoogte blijven van de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van (deelnemen aan) beurzen? Stuur dan snel een mail naar abonnementen@hetportaal.com en informeer naar de mogelijkheden.
Productwijzer op www.expovisie.nl
Binnenkort verschijnt op www.expovisie.nl de online productwijzer, met daarin de rubriek “Premiums & Gadgets”. In de productwijzer worden de producten op dezelfde wijze als in het overzicht gepresenteerd. Ga voor een voorproefje www.expovisie.nl/productwijzer
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.