Beurzen

Post dit bij een beursdeelname

Oké, je hebt dus op alle social media platforms gemeld dat je op de beurs staat. Daarnaast bericht je natuurlijk waarom bezoekers naar jouw stand moeten komen. En dan? In een planmatige aanpak voor het inzetten van social media rond jullie beursdeelname, is variatie in de berichtgeving een vereiste. Hier een aantal suggesties en denk daarbij ook aan foto’s die je aan zo’n post kunt koppelen.

Bericht over de voorbereidingen: kijk hier het mooie standontwerp voor #beurshashtag; ons beursteam op training voor #beurshashtag; ons nieuwste product op weg naar #beurshashtag; de bar is bijna klaar in stand 326 op #beurshashtag

Nodig mensen uit: @beursdokter zullen we volgende week even bijpraten op #beurshashtag; @beursdokter wanneer ben jij op #beurshashtag – zullen we afspreken?; ik heb een verrassing voor @beursdokter op #beurshashtag standnummer 326

Laat weten dat jullie klaar staan (en er in zin hebben): het standteam van #bedrijfsnaam staat klaar op #beurshashtag; kom maar op met al je vragen over #onderwerp – standnummer 326 op #beurshashtag , die grote blauwe ballon achterin hal 7 op #beurshashtag ? daar staan wij van #bedrijfsnaam met een kop koffie klaar

Vertel hoe leuk het is op de beurs (en dit keer even niet over jullie zelf): de deuren zijn net open en nu al druk op #beurshashtag; ben je op #beurshashtag ? moet je zeker naar het noviteitenpaviljoen gaan – ben onder de indruk; goede beurspresentatie van #anderbedrijf op #beurshashtag – compliment!

Meldt jullie succesverhaal op de beurs: veel positieve reacties op onze premiums op #beurshashtag; premier #markrutte bekijkt onze primeur op #beurshashtag – standnummer 326; nog maar extra brochures laten bezorgen op #beurshashtag want ze vliegen de deur uit

Roep op voor de laatste ronde: laatste kans om onze nieuwe oplossing voor #onderwerp te bekijken – achterin hal 7 op #beurshashtag; kom naar de netwerkborrel op standnummer 326 #beurshashtag; gezellig druk op onze stand op #beurshashtag

Kijk terug op de beurs (in alle hiervoor besproken vormen): leuk je weer eens gesproken te hebben @beursdokter op #beurshashtag !; morgen follow up beginnen voor #beurshashtag – 32 vervolgafspraken!; kon je niet naar #beurshashtag komen? reply op deze tweet en wij sturen je de nieuwe brochure.

 

 


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Subscribe to our newsletter now