Beurzen
UFI, de wereldwijde associatie van de beursindustrie heeft Pierre Aurélien Vidon benoemd tot het nieuwe hoofd Marketing en Communicatie van de vereniging. In zijn rol zal hij de zichtbaarheid en betrokkenheid van UFI onder haar leden en belanghebbenden uit de sector vergroten. Zo zal hij strategische campagnes ontwikkelen om de missie van de vereniging te versterken en de acties van de leden voor de hele sector onder de aandacht te brengen.
Na het behalen van een masterdiploma in internationale luxe-marketing aan het ISTEC –instituut voor commercie en marketing – in Frankrijk, deed Vidon ervaring op in marketing en communicatie bij diverse bedrijven in de mode-, detailhandel- en verzekeringssector.
Vidon: “Ik vind het geweldig om bij UFI aan de slag te gaan en mijn expertise in te brengen bij een organisatie die diep geworteld is in de geschiedenis van onze sector, die zich toelegt op het verenigen van professionals rond de waarden van wederzijdse ondersteuning en samenwerking. Ik sta te popelen om deze nieuwe sector te verkennen en mezelf onder te dompelen in een internationale werkomgeving die nauw verbonden is met de grootste uitdagingen ter wereld.”
“De toevoeging van Pierre Aurélien Vidon aan ons team markeert een spannend nieuw hoofdstuk voor UFI”, aldus Adeline Vancauwelaert, COO van UFI. “Zijn vooruitstrevende aanpak en uitgebreide ervaring zullen van onschatbare waarde zijn voor het vergroten van onze betrokkenheid en het onder de aandacht brengen van het impactvolle werk van onze leden en belanghebbenden. Wij zijn ervan overtuigd dat zijn visie en leiderschap het mondiale bereik van beursindustrie zullen helpen vergroten.”
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.