Sportevenementen, Brand events
Philips OneBlade is de nieuwste partner van wielerploeg Unibet Tietema Rockets en Tour de Tietema. Het merk moet de renners ondersteunen met zowel praktische als visuele voordelen.
De samenwerking moet stijl, innovatie en sportprestaties samenbrengen, waarbij verzorging en performance hand in hand gaan. Scheren is in de wielersport meer dan een gewoonte. Het draagt bij aan betere massages, snellere wondverzorging en optimale aerodynamica. Daarnaast zorgt een verzorgde uitstraling voor de juiste moraal.
Renners van de wielerploeg zullen herkenbaar zijn in het peloton door de aerodynamische wielersokken met het logo van Philips OneBlade op de buitenzijde. Daarnaast wordt de samenwerking zichtbaar in exclusieve online content en tijdens activaties bij grote wielerwedstrijden, zoals Omloop Het Nieuwsblad – waar de renners voor het eerst met de nieuwe Philips OneBlade-sokken rijden – en de Amstel Gold Race.
Bas Tietema: 'In de wielersport draait alles om details. Goed gesoigneerd op de fiets stappen geeft je een mentale boost en draagt zo ook echt bij aan betere prestaties. Bovendien komt er met deze samenwerking met Philips OneBlade een missie bij. We wilden op mediagebied al het best volgbare en most likeable team zijn, maar nu kunnen we ook het best gesoigneerde team ter wereld worden.'
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.