Beurzen
De belangstelling voor Nederland als bestemming voor een kortere of langere vakantie neemt sterk toe. Reden voor de organisatie van de Vakantiebeurs om het eigen land meer dan ooit op de kaart te zetten. Op de beurseditie van 2012 wordt Nederland onder het thema ‘Ontmoet NL’ in een nieuw en eigentijds concept als vakantieland onder de aandacht gebracht.Tijdens de kick-off van Ontmoet NL, eind mei in ”de Koekfabriek” in Zaandam, werd het startsein voor deze nieuwe vakantie-in-eigen-land-campagne gegeven. Ontmoet NL is een cross mediaal platform dat jaarrond onderscheidende aandacht voor Nederland als vakantieland geeft.
VNU Exhibitions, organisator van de Vakantiebeurs, is voor deze promotiecampagne een samenwerking aangegaan met Zilte Zaken, een reclame- en mediabureau uit Den Burg op Texel. Behalve de Vakantiebeurs zijn ook de landelijke radiozender 100% NL en het magazine 100% NL bij het project betrokken.
Ontmoet NL wordt de portal voor de leuke dagjes uit en weekendjes weg met een uitgebreid overzicht van accommodaties, attracties, uitstapjes en arrangementen. Het concept profileert het eigen land via beurzen, online, print, radio, social media, apps en nieuwsbrieven waarmee permanente aandacht voor de Nederlandse toeristische hoogtepunten is gegarandeerd.
De Vakantiebeurs 2012 wordt gehouden van woensdag 11 januari tot en met zondag 16 januari. De dinsdag ervoor, 10 januari, is gereserveerd voor de ”Dutch Tourism Expo” die alleen toegankelijk is voor professionals uit de internationale reisbranche.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.