Beurzen
Met de publicatie van de eerste editie van NxtGenLive is op 22 februari het startsein gegeven voor een nieuwe community van young professionals in de livecommunicatiesector.
In deze digitale uitgave geven twintigers en begin dertigers hun visie over de gewenste ontwikkelingen bij zakelijke events, beurzen, congressen, publieksevenementen en festivals. De geïnterviewden zijn werkzaam bij een grote variatie ketenpartijen: accommodaties, organisatiebureaus, leveranciers, vakorganisaties of als opdrachtgever.
“Belangrijk is dat nieuw talent zelf ervaringen en meningen kan delen. Deze inbreng is essentieel voor de verdere ontwikkeling van dit mooie vakgebied”, vertelt hoofdredacteur Edwin Nunnink. “Over Millenials en Zoomers wordt veel geschreven. Wij vinden het waardevoller om deze generaties zelf aan het woord te laten.”
Aangezien de hoofdredacteur zelf tot de meer ervaren professionals gerekend kan worden, is hij op zoek naar een vervanger. Iemand uit de doelgroep die graag het voortouw wil nemen in de community van young professionals in livecommunicatie.
NxtGenLive is een initiatief van Zynchrone media, uitgever van onder meer Expovisie en Conference Matters.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.