Congressen
Brandingraften en met hoge snelheid met een RIB-boot over zee, een bezoek aan het Atlantikwall- en Engelandvaarders-museum, lunch en diner aan het strand en uitgebreide rondleidingen door de congreslocaties van Noordwijk: alles werd uit de kast gehaald voor 13 meetingplanners uit Engeland. Van 20 tot en 22 mei hield Noordwijk Marketing haar jaarlijkse Fam Trip voor de Engelse zakelijke markt om Noordwijk als de internationale congres- en meetingdestinatie te profileren.
“Amsterdam is wereldwijd wel bekend als zakelijke bestemming maar Noordwijk nog niet. Daarom blijft het belangrijk om dit soort trips te organiseren zodat men letterlijk kan zien en ervaren wat onze congresbadplaats allemaal te bieden heeft”, aldus Sandra Nonhebel, productmanager zakelijke markt Noordwijk Marketing. “De meetingplanners waren vooral aangenaam verrast over de variëteit in locaties, de mogelijkheden die de omgeving biedt voor onder andere teambuilding en de korte reisafstand naar Amsterdam en Schiphol. Dit is voor de meetingplanners zeker een reden om Noordwijk te overwegen als locatie voor hun volgende internationale bijeenkomst.”
Op het programma stond ook een avondprogramma in Amsterdam en speeddatesessies met vertegenwoordigers van diverse Noordwijkse bedrijven en waren er rondleidingen bij NH Conference Center Leeuwenhorst, Grand Hotel Huis ter Duin, Hotels van Oranje, Radisson Blu Palace Hotel, Klooster | events, art & design, Space Expo en Vesper Hotel. Ook betrokken bij de Fam Trip waren: Brouwer’s Tours, Koninklijke Beuk, de Baak Seaside, Golden Tulip Noordwijk Beach, Have Fun Events en Nexclusive Events.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.