Beurzen
Sales Summit is een nieuwe vakbeurs waarbij de focus volledig op sales ligt. Beursorganisator OGZ meent hiermee een grote doelgroep te bedienen. De eerste editie van de salesvakbeurs vindt plaats op 21 en 22 april 2016 in Jaarbeurs Utrecht.
Met het organiseren van de Sales Summit creëert beursorganisator OGZ een podium voor het vak sales en degenen die het vak uitoefenen. Han Bosman, directeur van OGZ: “Een grote uitdaging voor bedrijven is het behoud van een kwaliteitsvol sales-team dat goed presteert. Als sales-beoefenaar is het van groot belang om op de hoogte te blijven van alle ontwikkelingen binnen het vakgebied sales. En de vakbeurs Sales Summit speelt hierop in door vraag en aanbod bijeen te brengen.”
De bezoekersdoelgroep van de Sales Summit houdt zich bezig met sales en/of sales-activiteiten. Onder de bezoekers vallen bijvoorbeeld CEO’s, Sales Managers, Managing Directors, salesprofessionals, ZZP-ers en werkzoekenden voor een sales-functie.
De beursvloer van de Sales Summit is onderverdeeld in vier onderdelen, te weten: Sales Support, Werving & Selectie, Business Dating Area en Lezingen & Workshops. De onderdelen Sales Support en Werving & Selectie brengen vraag en aanbod bijeen. Bij de Business Dating Area vinden vele speed-date sessies plaats tussen bezoekers en exposanten van de Sales Summit. En op de beursvloer worden verschillende zalen gebouwd waar workshops en lezingen plaatsvinden om kennis en informatie te delen met de bezoekers.
De Sales Summit wordt ondersteund door een uitgebreide promotie campagne die mede wordt uitgevoerd door de Telegraaf Media Groep. Voor deze campagne worden de on- en offline kanalen van de TMG ingezet om de Sales Summit maximaal onder de aandacht te brengen.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.