Beurzen
In tijden van crisis zijn merken vaak geneigd om hun sponsorcontracten te ontbinden of niet te verlengen. Zo niet voor Art Amsterdam. Het jaarlijkse, hedendaagse kunstevenement in Amsterdam RAI werkt in 2010 samen met haar trouwe partners, maar heeft met UPC en Vitra ook twee nieuwe sponsoren aangetrokken.
UPC is toegetreden als hoofdsponsor van Art Amsterdam en stelt als Amsterdams bedrijf graag haar televisie- en internetexpertise beschikbaar om vooraanstaande culturele projecten in Amsterdam toegankelijk te maken voor iedereen.
Het bedrijf Vitra richt de complete vip-lounge in op Art Amsterdam met haar designcollectie meubels.
Sponsorcontracten verlengd
De sponsorcontracten met Accenture, Citroën en Thieme Art zijn verlengd. Citroën is sinds 2009 vervoersponsor van Art Amsterdam. Accenture is, evenals voorgaande jaren, partner en maakt onder meer het nieuwe programma-onderdeel "No Holds Barred" mede mogelijk.
Ook Thieme Art steunt Art Amsterdam. Thieme Art, onderdeel van Thieme Grafimedia Groep, is al enige jaren sponsor van de Thieme Art Award en verzorgt tevens al het drukwerk van Art Amsterdam. Wegens succes geprolongeerd: het programma Young & Collecting, voor jonge, beginnende kunstverzamelaars, wordt ook dit jaar weer ondersteund door SNS Reaal Fonds.
Art Amsterdam 2010
Art Amsterdam is de oudste en grootste beurs voor hedendaagse en moderne kunst in Nederland. 129 toonaangevende galeries uit Nederland, Europa en Azië geven acte de présence in Amsterdam RAI. Het aanbod varieert van fotografie, schilderkunst en videokunst tot sculptuur, tekeningen en installaties. Art Amsterdam 2010 wordt gehouden van 26 t/m 30 mei in Amsterdam RAI.
Meer informatie is te vinden op www.artamsterdam.nl.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.