Congressen
MECC Maastricht organiseert op dinsdag 30 oktober 2012 de eerste editie van de ééndaagse congresbeurs ‘Business Experience’. Dit nieuwe platform voor Limburgse ondernemers is de opvolger van de Bedrijven Kontakt Dagen (BKD) en wordt een jaarlijks terugkerend item op de agenda van de Maastrichtse evenementenlocatie.“Kwaliteit is bij dit nieuwe evenement het sleutelwoord. Kwaliteit van inhoudelijke kennisoverdracht, deelnemers en netwerkmogelijkheden”, vertelt product manager Ruud Coumans. “Door in te zetten op relevante thema’s voor Limburgse ondernemers, met boeiende sprekers, belooft Business Experience een evenement met diepgang te worden. Kennis, inspiratie, netwerk en matchmaking zijn de vier speerpunten die als een rode draad door de congresbeurs verweven zijn. Overigens hebben wij er als organisatie voor gekozen om het nieuwe evenement niet in de beurshallen, maar in het congrescentrum van MECC Maastricht te laten plaatsvinden. Die locatie past beter bij de nieuwe opzet, ook met het oog op de kwaliteitsimpuls."
Het dagprogramma van Business Experience 2012 bestaat uit drie onderdelen. Na een verrassend openingsprogramma in het Auditorium volgen twee rondes van kennissessies. Eerst sessies met branchespecifieke thema’s, daarna kennissessies waar brancheoverstijgende onderwerpen aan de orde komen. Het laatste onderdeel is het netwerk-onderdeel. Ruim honderd exposerende bedrijven zullen zich hier aan luxe netwerktafels presenteren. De prijs voor een los toegangsbewijs bedraagt € 150,-. Er worden duizend bezoekers verwacht tijdens het all inclusive evenement.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.