Congressen
Het nieuwe ”Storievents” uit Alphen aan den Rijn heeft als missie om het unieke verhaal van een bedrijf te koppelen aan een te organiseren event. Initiatiefnemer en eigenaar René Gelderblom wil zijn ervaring als marketeer bij bedrijven als Ricoh Europe, 3M Nederland, ANWB en De Telegraaf inzetten om evenementen te organiseren voor bedrijven met een uitstraling die past bij hun eigen verhaal.
Als marketeer weet René Gelderblom hoe belangrijk de marketingcommunicatie rond een event is en het uitdragen van een boodschap in de vorm van een mooi verhaal. Mensen houden namelijk van verhalen en elk bedrijf heeft zijn eigen unieke verhaal te vertellen. ”Storievents gelooft in de kracht van beleving. Wij stellen ieder bedrijf in staat om het verhaal te vertellen en zorgen ervoor dat het evenement aansluit bij dat verhaal,” aldus Gelderblom. Hij ziet een evenement als een waardevolle ontmoeting tussen mensen, bedrijven of merken
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.