Congressen
IBTM introduceert de Exploratory Zone tijdens de komende editie van IBTM World, de internationale meetingvakbeurs die plaatsvindt van 27-29 november 2018 in Barcelona.
Dit gedeelte bevindt zich in het fysieke hart van het evenement en biedt bezoekers de gelegenheid om kennis te maken met de nieuwste technologieën die invloed hebben op het organiseren van evenementen.
De gepresenteerde technologie omvat virtual reality, kunstmatige intelligentie, gezichtsherkenning en 3D-printing.
Exposerende bedrijven zijn onder meer het voedselprintbedrijf 3DFoodlab; projectiemappingspecialist Skullmapping; ervaringsplatform Amondo; het verhuurbedrijf van vluchtsimulators Mach 3 Management; robotexpert Robots of London; on-site eventtechnologiebedrijf Fielddrive; en het 360 graden/ VR-bedrijf Surround Vision.
Van een 3D-chocolademodel van het IBTM World-logo, een gesynchroniseerde robotdansroutine en een bijzondere culinaire ervaring tot een demonstratie van virtual reality combat voor teambuilding, biedt de Exploratory Zone nieuwe ideeën voor het verbeteren van de klantervaring.
In de nieuwe beurszone huist ook de Tech Bar, gerund door Dahlia + Agency. Aan de bar verzorgen technologie-experts inhoudelijke sessies over bijvoorbeeld lifehack apps en geven ze – desgevraagd – hun oordeel over de sociale media activiteiten, websites en LinkedIn-profielen van beursbezoekers.
IBTM World 2018 verwelkomt ongeveer 3.000 exposerende bedrijven uit meer dan 150 landen, meer dan 3.500 kopers en duizenden bezoekers voor een volgepakt schema van vergaderingen, netwerken en educatieve sessies. In 2017 werden meer dan 74.000 vooraf geplande vergaderingen tussen exposanten en kopers georganiseerd over de drie dagen.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.