Beurzen
DAY1 Lifestyle en 402 Automotive introduceerden op 11 november jongstleden in Jaarbeurs Utrecht de nieuwe beurs DAY1 World of Cars. Het auto- en lifestyle event zal in het paasweekend van 11 tot en met 13 april 2020 georganiseerd worden in Jaarbeurs. DAY1 en 402 verbinden met hun beider expertise de online en offline werelden met elkaar tijdens een interactieve show.
DAY1 World of Cars draait niet alleen om auto’s maar ook lifestyle, sport, gaming, en muziek komen aan bod met medewerking van influencers, presentatoren, coureurs en acteurs. Er zal een Car Cat Walk zijn waar bijzondere auto’s en autocreaties af en aan rijden.
Bezoekers kunnen een van de actie arena’s betreden, met de 1e “Racing Influencers” of met driftende en racende bolides. Instappen in een McLaren of Lamborghini Aventador is mogelijk bij de SuperCar Experience. Ook kan men in een van de theaters luisteren naar motivational talks en presentaties van influencers of bekende sporters of meedoen in kleinere breakout sessions. Verder zijn er standhouders op het gebied van nieuwe of gebruikte auto’s, autostyling, carperformance, lifestyle, future mobility, tech, sport en fashion.
JayJay Boske van DAY1 Lifestyle, een van de initiatiefnemers van dit nieuwe event: “Er zijn al jaren tal van indoor- en outdoorshow op automotive gebied, maar World of Cars gaat een dimensie verder. In Jaarbeurs komt onze online wereld van Youtube samen met de offline wereld van 402 Automotive. De bezoeker kan tijdens de show de auto’s die wij in onze video’s zien, ruiken en proeven en bijna aanraken. Dat geldt ook voor de vele Youtubers en vloggers die tijdens Jaarbeurs acte de présence geven. Zij nemen ook hun eigen auto’s mee en op de Car CatWalk zijn ze samen live te bewonderen.”
Ronald van den Broek van 402 Automotive: “Wij zijn zeer verheugd met het nieuwe partnership met JayJay en DJ La Fuente. Al meer dan 23 jaar organiseren we elk jaar meer dan 15 tot 20 autoshows door heel Nederland, maar wat we nu in Nederland gaan neerzetten is nog nooit vertoond. We laten met onze events al jaren zien, dat honderdduizenden autofans graag shows bezoeken. Maar de vlucht die social media en youtube nemen op autogebied is enorm. Social media zijn daarnaast al jaren niet weg te denken uit onze marketing mix. Er zijn inmiddels al tientallen bekende vloggers en Youtubers actief op internet in binnen- en buitenland met ieder een steeds groeiende schare fans. Deze petrolheads krijgen nu de kans om oog in oog te staan met hun idool en hun favoriete droomauto. Los daarvan zijn er nog voldoende “traditionele” elementen terug te vinden tijdens DAY1 World of Cars, zoals de Action Arena, Gaming Zone, de Themapleinen, tal van standhouders en nog veel meer”.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.