Brand events

Netflix gaat live ervaringen bieden met Netflix House

Cast Stranger Things

Eerder experimenteerde Netflix al met pop-up stores, zoals vorig jaar in Los Angeles, met merchandise van successeries als Stranger Things, Squid Game en Bridgerton. Deze retail-activatie moet er nu ook komen in de winkels die in 2025 worden geopend.

Netflix mikt op merchandise, food en live ervaringen onder de naam Netflix House. In de winkels is ruimte voor live events gebaseerd op populaire series. 

Allereerst de beleving

“We hebben gezien hoe graag fans willen toetreden tot de wereld van onze films en tv-series. Dat wilden we verder ontwikkelen”, zegt een van de directeuren van de streaminggigant. “Het gaat allereerst om de beleving en niet om winst maken.”

De ene dag zullen er toneelstukken en shows worden opgevoerd die geïnspireerd zijn op populaire series. En de andere dag zal je er kunnen dineren op een dieet van pizza’s uit Stranger Things.

Het eten en drinken zal bovendien wel variëren; van fast food tot meer high-end menu’s, desserts en sterke drank. Veel meer details wilde Netflix niet prijsgeven.

Het gaat volgens Bloomberg allereerst om twee winkels. De locaties worden nog niet bekendgemaakt.

 


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief