Festivals
Netflix, Prime Video en Videoland hebben zich als sponsors verbonden aan het Nederlands Film Festival (NFF). Er komt hiermee een grotere plek voor series en het festival wordt uitgebreid met fandagen en andere events waarbij serieliefhebbers cast en crew kunnen ontmoeten. De NPO is al hoofdsponsor.
'Nederlandse series zijn enorm populair bij het publiek en dat willen we graag op het festival laten zien', zegt algemeen directeur/bestuurder NFF Silvia van der Heiden. 'Tijdens masterclasses van seriemakers, fandagen en premières van series, maar ook door de uitbreiding van de Gouden Kalf Competitie. Dat kunnen we allemaal doen dankzij de unieke samenwerking van het NFF met Netflix, Prime Video, Videoland en NPO.'
Het EY Gouden Kalveren Gala is op vrijdag 27 september. De 44e editie van het Nederlands Film Festival is van vrijdag 20 tot en met 27 september 2024. Meer informatie over het festivalprogramma volgt de komende maanden.
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.