Brand events

Nationale-Nederlanden nieuwe hoofdpartner van Kunsthal Rotterdam

Kunsthal en NN

Nationale-Nederlanden (NN) is de nieuwe hoofdpartner van Kunsthal Rotterdam voor een periode van twee jaar. De samenwerking tussen de twee partijen loopt al sinds 2016 en ze verstevigen nu de samenwerking. NN en de Kunsthal gaan zich samen inzetten om meer mensen in aanraking te laten komen met kunst en cultuur.

Mentaal welzijn

Het intensiveren van de samenwerking met de Kunsthal sluit goed aan bij de ambitie van NN, waarbij de focus ligt op de positieve bijdrage aan het (mentaal) welzijn van de maatschappij, zegt Mariëlle Krouwel, Chief Marketing Officer van NN Group. "Genieten van kunst en cultuur heeft een bewezen positief effect op het mentaal welzijn. Kunst vertelt verhalen, inspireert en werkt verbindend. Met onze support maken we het mede mogelijk dat het Kunsthal-programma brede groepen mensen de kracht van kunst laat ontdekken."

Samen het verschil maken

"NN is al jaren een betrokken ambassadeur van de Kunsthal en we zijn dan ook ontzettend blij dat zij zich nu als hoofdpartner aan ons verbinden", vertelt Kunsthal-directeur Marianne Splint. "Het is in deze tijd belangrijker dan ooit om partners te hebben die onze missie versterken om samen het verschil te kunnen maken. De Kunsthal wil steeds opnieuw verrassen en er met een aansprekend programma voor zorgen dat iedereen kunst en cultuur kan ervaren. Samen met NN werken we dit jaar verder aan het verbinden van mensen met de kunst én met elkaar."


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief