Festivals
Nationale-Nederlanden (NN) blijft ook de komende drie jaar als hoofd- en naamgevend sponsor verbonden aan het NN North Sea Jazz Festival. Het is een verlenging van de samenwerking die in 2018 begon.
Het verlengen van de samenwerking sluit goed aan bij de aangescherpte sponsorstrategie van NN waarbij de focus ligt op het leveren van een relevante bijdrage aan het welzijn van de maatschappij. 'Naar muziek luisteren is goed voor je. Het geeft energie en ontspanning, maakt je vrolijk en het kan je ontroeren. Met elkaar genieten van livemuziek verbindt en staat ook garant voor een flinke dosis plezier', zegt Mariëlle Krouwel, chief marketing officer van NN Group. 'Met onze support maken we het (mede) mogelijk dat alle bezoekers van het festival een onvergetelijke tijd beleven.'
Jan Willem Luyken, festivaldirecteur NN North Sea Jazz Festival, noemt NN een onmisbare partner. 'Samen blijven we ons inzetten om van het NN North Sea Jazz Festival elk jaar opnieuw een memorabele festivalervaring te maken, met blijvende herinneringen voor jong en oud.'
Er zijn nog geen reacties.
Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.