Beurzen

Nationale Expojaarprijs stond op MARCOM10

De Nationale ExpoJaarprijs was met inspirerende expocases aanwezig woensdag 2 en donderdag 3 juni op de Marcom10 in Amsterdam RAI, standnummer 9A09.De doelstelling van de Nationale ExpoJaarprijs is het creëren van een positief imago voor het medium Live Communicatie als effectief marketingmiddel. Daarom presenteerde zij zich met veel plezier op Marcom10 tussen overige media-aanbieders in de communicatiebranche.

In de stand werden cases gepresenteerd van genomineerden en winnaars uit 2007, 2008 en 2009, die aantonen dat de kracht van Live Communicatie tot prijswaardig succesvolle resultaten leiden! Voor de uitreiking van 2010 met als thema: ´Live met lef wordt bekroond´ worden er weer volop nieuwe cases verwacht.


Deel dit bericht


Reacties

Er zijn nog geen reacties.


Plaats een reactie

Je moet ingelogd zijn om een reactie te plaatsen.


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief